BD recomendável antes do domingo

1166104764.jpg

Um livro-comic-estudo muito recomendável antes da votaçom presidencial na França deste domingo. Narrado desde a tese de doutoramente dum estudante de políticas na universidade da Sorbona no 2098 seguimos a vida do neto de aristócratas húngaros: Desde a sua primeira assinatura política nas juventudes gaullistas do UDR de Nevilly até a sua candidatura à presdiência da V República Francesa. As suas traiçons, tramadas, movimentos, falsedades, servilismos, campanhas mediáticas e antimediáticas.. . Como rube polo movimento conservador-gauillista como representante dumha nova geraçom da UDR que nesses momentos perde toda a militáncia nova, a sua traiçom toupada a Charles Pasqua para suceder a a Peretti no concelho de Nevil, o seu achegamento a Chirac e Balladur, a o seu mediático – e inconsciente- agir no episodio de Human Bomber, a sua perscuiçom da obra de Otteinheimer… a sua desgraça coa caida de Balladur e a vingança de Chirac, os anos de ostracismo até a toma de poder na UMP, o seu antieropeismo e a criaçom dum primeiro sarkozysmo mediático; a sua entrada no governo da França…. bom para que seguir? Um percorrido passo a passo por toda a carreira desse persongem tam… tremendo. Só tem umha eiva: Logo de lê-lo colhes um medo tremendo a que umha criatura política que nom entende de ideologias como Sarkozy chege a presidir o coraçom de Europa.
Fora do seu valor como documento de analise e biografia “nom autorizada” do candidato conservador francês, “La Face karché de Sarkozy” é também umha mostra mais de que o formato do comic é umha ferramenta, um contedor, que nom limita a seriedade ou a intençom do conteudo. A investigaçom necesária para este trabalho é tremenda, so cumpre mirar a quantidade de entrevistas e citaçons que empregarom, e a densidade de dados de cada tira de quadrinhos. Se um nom é um friki da política francesa pode precisar da ajuda de google ou das constantes referências aos pe de página

A BD está editada este ano em castelhano (procurei o original em francês em varias tendas especializadas, pero nada :P) os dados som:

Título em castelhano: “La cara oculta de Sarkozy”

Autores: Philippe Cohen, Richard Malka, Riss

Editado por Glenat

ISBN 978-84-8357-134-7

E como di Sarkozy:

Foderei-nos, a todos!

  • By Shea, Maio 4, 2007 @ 9:14 p.m.

    xa mo pasaras 😉

    Por certo para cando o de Segolene?

  • By ghanito, Maio 5, 2007 @ 7:03 a.m.

    Este libro foi un gran suceso de vendas na Francia.
    Se queres o orixinal, fala comigo que igual sei onde o podes mercar 😉

  • By odemo, Maio 5, 2007 @ 8:42 p.m.

    Obri ghanito. Já merquei a versom em castelhano, e a mi económica é de estudante 😉

Other Links to this Post