Irmandinhos

Uf queria fazer um post explicando o bem que o passei em Irmandinhos a Revolta, pero nom me sae. Também tentei fazer um podcast sobre o tema, pero ando mui vago. So tenho que dizer que ogalha fagam o mesmo o ano que bem, que houvo os erros normais e comprensíveis na primeira vez pero coido que todo o mundo desfrutou. Eu rematei um pouco mal por mor dum pequeno tropeço que me tem agora mesmo coa perna tolheita, pero é cousa duns dias.

Obrigado à gente de 13-negativo, que forom uns campions, e que com muito esforço criarom umha experiência inesquecível para todos nós. Também a todos os actores, especialmente ao que fazia do Vizconde de Monterrei, verdaderamente incrível. A toda a gente coa que interpretei, aos companheiros monjes cos que argalhei tantas tramas, e aos fidalgos arteiros que tinham preparadas muitas sorpresas. Em geral a todos os do campamento irmandinho, que em poucas horas meterom-se nos seus personagens e criarom um ambiente rolero muuuuui bo. Também obrigado aos de Proteçom Civil, que me levarom dum sitio a outro quando secaralhei a perna, e a Dayana do concelho de Verim que passou horas e horas no hospital aturando-me. Também adicar umhas linhas à gente da Fundaçom Sanitaria de Verim, que cuidarom de mim, especialmente ao encarregado da ecografia, que como nom tinhamos outra cousa que fazer passou umha chea de tempo a ensinarme como furrulava o trebelho. Muitísimo obrigado a Jaime, o condutor da ambulância que me levou até o Juan Canalejo. Também a toda a gnete de Juventude que me chamou ao telefone para perguntar pola minha saude.

Um beijo enorme a todos!

  • By O Breogán, Setembro 29, 2006 @ 2:54 p.m.

    É unha mágoa que a túa experiencia rematase así.
    De tódolos xeito, recupérate axiña, que en Santiago xa hai quedadas para repartir espadazos (hai quen quere montar Os Inmortais en Vivo, quedando por parellas até que “só quede Un”, XDDDD).

    Veña, unha aperta, e cóidate.

  • By Jan, Setembro 29, 2006 @ 8:29 p.m.

    Sinto moito que a festa rematara así para ti! En calquera caso agardo que che queden gañas de volver para o ano que vén e enfrontarme a ti como boa malfeitora que fun !!! Je, je!!!

    Mellórate!!!

  • By odemo, Setembro 29, 2006 @ 8:57 p.m.

    Contra! Estou arrodeado de malfeitores!

  • By Ghanito, Setembro 29, 2006 @ 10:24 p.m.

    Pero que demo mais pelota é este 😀

Other Links to this Post