Normativa para ser um Chuceiro Verdadeiro

[Nota: Passade das gralhas, que estam a mantenta neste post]

Vivemos tempos escuros e terríveis. As comunidades virtuais, de rápido crescemento, perdem o respeito à ortodoxia ideológica necesária para a libertaçom da nossa patria. As ferramentas de difusom da verdade única estam tomadas por burgueses espanholeiros, malvados, humoristas e pagados polo contubernio judeo-madrilenho-ianqui. Nom só burlam dos martires da patria ou admitem autocrítica… Nom pensam coma nós! Por isso, nestes tempos incertos, é necesaria esta normativa para o comportamento dum CHUCEIRO VERDADEIRO util para o MOVIMENTO:

CINCO PRINCIPIOS BÁSICOS

  1. Ti nom és um usuário de chuza, TRABALHAS PARA CHUZA.
  2. Ti nom és um membro dumha comunidade, AS COMUNIDADES SOM CORRUPTAS.
  3. Ti nom tés sentido do humor, O HUMOR É UM INSULTO AOS MARTIRES E IDOLOS.
  4. Ti nom conheces a autocrítica, A AUTOCRÍTICA É UM SÍNTOMA DE DEBILIDADE.
  5. Ti nom cambias de ideia, A EVOLUÇOM IDEOLÓGICA É SEMPRE DEGENERAÇOM.

O VERDADEIRO FAQ DE CHUZA

  1. Que é chuza?

    Chuza é um sitio para fazer proselitismo das minhas ideias políticas, difundir a minha verdade única e obter a libertaçom de Galiza. Também é um método de control para conhecer a fidelidade coa Ortodoxia do insignes membros da comunidade virtual galega. Por último é um caminho admitido pola Ortodoxia para focar os traumas e desaçons do individuo, fodendo à comunidade.

  2. Que é iso de chuzar e chuzada?

    Chuzar umha nova, quando o fai um membro da Ortodoxia, é otorgar o favor divino a umha noticia que ajuda ao Movimento. Quando umha nova que coa que um nom corcoda receve umha chuzada está claro que é obra dumha mafia maligna e idosa, escura, ferida, antigalega e degenerada moralmente.

  3. Cantas veces podo chuzar?

    Tantas como queiras, sem chegar a ser suspeeitoso e tenhas proxi. É um método lícito empregar foros, listas de correio e outros métodos para que as novas boas de verdade cheguem, traendo as hordas dos bos e generosos.

  4. Cómpre rexistrarse?

    Nom, so aqueles que estam seguros da sua fidelidade à ortodoxia ideológica podem correr o risco do registro para manter um olho na escura comunidade mafiosa. O verdadeiro chuceiro é anónimo, nom se contamina coa degeneraçom da proximidade da comunidade, acude à chamada dos vigilantes e emite o seu puro, casto, virginal voto em bloco.

  5. Que é iso do karma?

    O karma é umha ferramenta do mal para tentar contral a imparável forças dos Chuceiros Verdadeiros. O karma é umha medida dos favores internos da endogámica e maligna comunidade do fedelho. Um alto karma indica umha alta contaminaçom pola comunidade.

  6. Como facer que unha historia chegue a páxina principal?

    Aplicar o ponto 3. sistemáticamente.

  7. Como é o proceso para que unha historia chegue a páxina principal?

    O maligno web(on)master berto e os seus acólitos (como a ascaputa) argalhou um jeito de contaminar o verdadeiro esprito de CHUZA! criando um sistema matemático nefándico que um CHUCEIRO VERDADEIRO nom quer conhecer. Nos tempos antigos e primordias Chuza! promocionava as boas e ortodoxas novas à portada por algum mecanismo divino que os nossos teologos estudam. Agora a chegada dumha nova ortoxa é um duro caminho de sufrimento e de eliminaçom por parte dos bos e dos generosos das novas escuras e degeneradas.

  8. Que é ese formulario problemas? que me aparece cando vou a chuzar historias pendentes?

    Nas maos dos CHUCEIROS VERDADEIROS é um jeito de lutar contra as novas antigalegas, humorísticas, nom proselitistas, inimigas da Ortoxia e irrespetuosas com Galiza e os seus santos. Todas as categorias dentro de problemas tenhem o mesmo valor e a um CHUCEIRO VERDADEIRO nom lhe importa qual escolhe na seu trabalho por purificar a quenda de pendentes. Os malvados mafiosos aplicam umha lógica necróespanholeira para autojustificar a sua depravaçom e ignominia ao votar contra as novas dos CHUCEIROS VERDADEIROS.

  9. Só conta o número de chuzadas de cada historia?

    Mirar em 5. Agora que os inimigos da naçom e da Ortodoxia tomarom Chuza! deturparom a democracia original (nom sabemos quando foi isso, pero nalgum momento foi) e criarom um sistema de castes infernal no que nom se cumple mais que o principio de “importancia para a comunidade”, umha ideia antidemocrática, antirevolucionaria y quase espanhola.

  10. Como enviar historias?

    Visita as tuas três páginas de referência e envia todas as novas que a Ortodoxia considere necesárias. Sinte a Ortodoxia no teu interior e guia-te por esse sentimento de possuir a VERDADE ABSOLUTA.

  11. Que tipos de historias se deben enviar?

    Só aquelas que cumplam com essa verdade absoluta que bole no teu coraçom (ou no teu falo/vagina). As outras elimina-as sem chorar.

  12. Como funciona eso dos votos e do karma?

    O fedelho é um lugar de perdiçom, o cancro instalado no coraçom de chuza polos inimos da Ortodoxia. Nunca entres no fedelho sem antes estar seguro de que es un CHUCEIRO VERDADEIRO, e só para observa aos degenerados malvados endogámicos prehumanos “membros da comunidade” e poder lutar contra os seus planos malignos. Só os mais puros entre os CHUCEIROS VERDADEIROS podem arriscar-se en comentar algumha vez no fedelho, e só para denunciar a degeneraçom moral desse lugar e ponher a todo o mundo no seu lugar. Umha conversa tipo no fedelho é umha sucessom de insulto à Ortodoxia, aos martires da patria, brincadeiras cos temas sagrados, insinuaçons sexuais pecaminosas e todo tipo de cousas terríveis.

  13. É verdade que no fedelho relacionanse fora de chuza As mentes sensíveis nom mirem o resto desta resposta. Sim é verdade, um CHUCEIRO VERDADEIRO nunca quere saber nada destas “jantanças” de pecado, só para denunciar a endogámia e os planos mafiosos que nessas juntanças sexuais-gastronimas se tramam. Lembra que a comunidade debilita a Ortodoxia das tuas ideias.
  14. Quen está detrás de chuza!?

    Berto, ber.to: Um traidor à patria e a verdadeira galeguidade. Um ser preternatural que com enganos acadaou umha posiçom de referência no mundo digital galego, conformando parte do asentamento da pureza ideológico graças a Aduaneiros sem fronteiras, pero que agora fai autocrítica de verdade (Horroooor!) e fomenta o humor e a falta de ortodoxia (pecadooooo!)

  15. Canta audiencia ten?

    Aquí podes ver as estatísticas.

  16. Que software usa?

    Chuza! é a purificaçom do sofware espanholeiro “Meneame!”. Por essa misma razom como CHUCEIRO VERDADEIRO tés a obrita de importar todas as polémicas políticas espanholas, que como todo o mundo sabe som fundamentais para o nosso pais. Nom penses muito na frase anterior, so sigue enviando novas sobre Dejuana o a maldade dos catalans.

  17. Por que? para que?

    Mira o ponto 1, e nom fagas tantas preguntas que é suspeeitoso de pouca Ortodoxia…

  18. Terá publicidade nalgún momento?

    Todo o mundo sabe que as páginas webs mantenhem-se da boa vontada e dos fondos eternos que cria a prórpia existência da página. Pero o malvado web(on)master berto emprega e desacraliza esta santa casa para pagar as suas facturas, os seus vicios o plano da máfia do fedelho para rematar co esprito da naçom

  19. Onde comentar erros, problemas, suxestións ou calquera outra cousa?

    Se fás essas perguntas ou te preocupas dessas cousas nom és um CHUCEIRO VERDADEIRO, és um membro da comunidade… NEGATIVO!

Mais adiante, e se a máfia do fedelho nom envia os seus Comando da Morte, enviaremos mais dados.

  • By W. Sobchak, Marzo 30, 2007 @ 9:48 a.m.

    Insuperabel post!
    Adiante os inimigos da naçom e da Ortodoxia !!!

  • By asminhasmulleres, Marzo 30, 2007 @ 3:26 p.m.

    cando queiras, cinco temas para unha boa noite fodendo. Convidado estás.

  • By odemo, Marzo 30, 2007 @ 3:43 p.m.

    Obrigado!

  • By Uz, Marzo 30, 2007 @ 4:52 p.m.

    O post este é, simplesmente, sensacional.

    Por certo, chegou-che o «Constantinopla»? Como não tínhamos o teu e-mail, foi via Xorna :-p

    O meu é o que vês aqui (porque suponho que o vês). E se não o vires, não é muito difícil encontrá-lo.

    NOTA: seguro que as gralhas estão a mão-tenta? :-p (http://gralhas.gzpt.org/)

  • By odemo, Marzo 31, 2007 @ 9:20 a.m.

    Uz! Uauh! Nom sabia nada 😀
    Mola!

  • By Uz, Marzo 31, 2007 @ 12:54 p.m.

    Mmm… qual das duas cousas que comento é a que “mola” ?_?

    Saúde e boas férias (se as tiveres).

  • By Uz, Marzo 31, 2007 @ 9:46 p.m.

    Por certo, Fer, o código da ‘campanha’ estava mal na web que che passei. Agora já está corrigido. No teu caso a URL da imagem vai em http://uz.ueuo.com/gralhas/imgs/campanha_gralhas_blogo.gif

Other Links to this Post

  1. chuza.org — Marzo 30, 2007 @ 4:13 p.m.