Os jornalistas “rosa” nom sabem o que é um whois…

Admito que nom som um true galiciano e na sobremesa miro “Se lo que hicisteis…” em troques de admirar a musa (e o muso) no programa algarismico&léxico da TVG. É um programa mui singelo, com bos presentadores (E umha guapíssima Patricia Conde) e que brincam com todo o material que a merda-lercha-TV espanhola bota polas ondas cada dia. O meu favorito é Angel Martin, que co seu humor de “sempre surpeendido” comezara na Paramount Comedy e no programa de Fuentes. Esse jeito direito e com poucos comentarios de presentar-nos as parvadas dos programas de lercheo é boníssimo. É hoje ultrapassou a sua arte do escárnio: Conseguiu que todos os programas “rosa” falaram dumha página de solidaridade coa greve-fame de Julian Muñoz que pedia umha jornada de jejum para o dia 12.

A página era um fake criado essa manhá por Ángel Martín essa manhá, cutrenha (A primeira fotografia de google do hominho e a petiçom de jejum e umha caixa para registrar o teu correio) e registrada desde as oficinas da Sexta. A página já está editada “agradecendo” pola difusom da piada e agora tem o logo do programa. Aqui. Enviou um correio as redaçons dos programas, que acochava o nome de “Se lo que hicisteis” e aguardou… Todos caerom: Espejo Público, Por la Mañana, Aquí hay tomate… encherom cadanseus três ou quatro minutos de programa, sem contrastarem a informaçom. A tese de Angel Martir demostrada: Qualquer parvada sobre Isabel Pantoja tem os seus minutos na TV.

Pero o mais “incrível” é que em todos esses programas ninguem, logo de ler o mail e mirar a página, faga um whois… Todos os programas dim “Nom sabemos quenes som”, “seguro algúm ‘gracioso'”, “Algum fan”…

Que passaria se os jornalistas/redactores/especialistas desses programas souberam algo de internet? Pois que em três passos (dous minutos) saberiam que foi La Sexta quem montou todo:

-Abrem umha terminal (ou miram em algumha página de whois):

-Whois para www.todosconjulian.com:

Domain Name: TODOSCONJULIAN.COM
Registrar: REGISTER.COM, INC.
Whois Server: whois.register.com
Referral URL: http://www.register.com
Name Server: DNS1.IMAGINA-MEDIA.COM
Name Server: DNS2.IMAGINA-MEDIA.COM
Status: clientTransferProhibited
Updated Date: 09-may-2007
Creation Date: 09-may-2007
Expiration Date: 09-may-2008

– Abrimos google: Imagina-Media… Fusom do Grupo Arbol e Media Pro… produtoras de La Sexta.

Oh!

  • By Uz, Maio 11, 2007 @ 7:48 p.m.

    Diantre! Adiantaste-te-me ao fazer este post! 😀

  • By odemo, Maio 11, 2007 @ 8:00 p.m.

    Este também? XD XD

Other Links to this Post