20 de julho de 2007?

1573.png

O título do comunicado de prensa de El Jueves nom pode ser melhor. Estamos no século XXI e ainda vivimos baixo um sistema que considera que umha familia – de indivíduos com consideráveis taras genéticas e eivas mentais froito de séculos de endogamia- tem um poder divino e preter-natural que os converte em representantes eternos do resto dos cidadans. Espanha é um pais onde um individuo -e os seus descendentes- encarnam umha instituiçom de governo sem ser elegidos polos cidadans.

Espanha é umha monarquia e só é umha “democracia” de nome, e nom de facto. Os espanhois e o resto de povos baixo o estado espanhol levam 30 anos enganados, acreditando nas mentiras de quem protegem e justificam a continuidade dum personagem escuro e sinistro, que jurou os principios dumha ditadura fascistas e que nom mudou de idologia em três décadas. Espanha é o feudo tercermundista dum eivado cromosómico, inculto e lacazám. E os políticos e os juices cuidam de que os direitos dos espanhois nunca cheguem ao nível do chefe da casa dos gandulhos e a sua prole de nugalhans. Juices que vivem na idade meia e pensam que podem evitar a difussom dumha imagem que só contem verdade: O principe Felipe nom trabalhou na puta vida e cubrir à matriz com patas -porque para eles pouco importa o resto de pessoa que há, ou havia, arredor do órgano de cria de Bourbons- para encher o mundo com novas geraçons da sua caste de sanguessugas é o mais parecido a um trabalho que fara na sua vida.

Del Olmo, censura-me, paspam.

  • By nemtele, Xullo 21, 2007 @ 10:39 a.m.

    Como es d@s que quereme que lhe corrijam as gralhas… metiche um “quenes” no canto de “quem”.
    Bicos

  • By Boedense, Xullo 23, 2007 @ 3:13 p.m.

    A censura do web de EL JUEVES e o “arresto” da súa publicación concordo contigo en que son anacrónicos nos tempos en que vivimos. A Xustiza debería saber que o feito de arrestar números de revistas ou libros só consegue darlle unha moi valiosa publicidade e conseguir que se incrementen as vendas. Un saúdo.

Other Links to this Post