O jogo das diferenças

Tope as diferenças na capa de Heroes for Hire , nº13.

Imagem 1:

marvel1.jpg

Imagem 2:

marvel2.jpg
A primeira imagem é “mui forte” para o público americano, e o reagir dalguns grupos achantou a Marvel.

Umhas consideraçons:

  • Desde a C.C. tem a norma interna de que as suas linhas sempre poidam passar o “Todos os Públicos”.
  • As críticas à portada censurada forom na linha de que a capa pode interpretarse como umha incitaçom ao estupro (sic!!) ou que é sexualmente sugerente.
  • A linha de desenho do comic americano dos últimos anos, no que nom sou um experto, foi nessa linha: Super-peitos, super-músculos, super-cus… é normal, Som super-tios!
  • As mesmas protestas houvo quando nos 70-80 as super-heroinas e os super-herois tirarom o burka de licra dos anos 60 e ensinarom algo de cacha! Bom, nos oitenta tinham ombreiras e vaqueiros… quase todos.
  • O argumento “O que miram os nenos nos comics é determinante para a sua formaçom moral” é umha impostura, herdada da Seduction of the Innocent sem fundamento científico. É a mesma falsidade que alimenta as parvadas paranoides de Jack Thomson,.

Também é divertido considerar que fai umha capa admisível: Subimos um pouco o decote, eliminamos os salpicos de limo/baba na roupa, os cortes ínfimos no pantalom e as feridas superficiais e mudamos por completo as facianas, pechando as bocas e ponhem uns olhos que fitam para o leitor.

  • By Shea, Agosto 1, 2007 @ 5:29 p.m.

    Que queredes que vos diga, na primeira imaxe, a censurada, parece que as tres rapazas estan nun apuro, caras de preocupación, feridas,… Mentres que na seguinte, igual de atadas, igual de xeitosas e con cara de contentas (ou alomenos non preocupadas), parece que o estan pasando mellor, moito mellor ;), (e supostamente é ese o xeito de pasalo ben o que non lle guste que vexan os nenos)

  • By odemo, Agosto 2, 2007 @ 10:47 a.m.

    A verdade e que nom reparei nisso Shea XD XD

Other Links to this Post

  1. Advance Cash — Setembro 16, 2007 @ 8:52 a.m.