As crónicas de Gáidil e a melhor moça do mundo

Nom me digades que nom é bonitinho…
Img014.jpg

Já sei que me vai matar quando leia isto, que nom gosta nada “dessas parvadas románticas”, mas hoje estou obrigado: Tenho a melhor moça do mundo. Onte chega a casa de fazer uns recados e da-me um regalo: As Crónicas deGáidil!

Umha recomendaçom a todo o mundo: Fazede pais ostia! E mercade este jogo! Nom só polo marco histórico que representa… O primeiro jogo de rol integramente em galego! -e que galego! Dentro da sua escolha normativa a redaçom do jogo está mui bem cuidada- O primeiro jogo de rol com ambientaçom “castrexa” que che permite narrar histórias numha idade de bronce mítica nesse Gáidil que é e nom é a Galiza castrexa mítica. A ediçom está maravilhosamente cuidade, umha qualidade abraiante -e mais num jogo de rol na sua primeira ediçom- e o preço remata com todas as escusas que poidades ponher. Desfrutade dele, nom só como manual de rol, também como livro!

Prometo que em pouco tempo terei preparada umha partida para fazer de Contacontos no mundo de Gáidil que Pablo, Nacho e Victor nos regalam. Obrigado polo seu trabalho e pola sua magnífica criaçom! Esse é o caminho (E nom sabes a “ilu” que me fai…)

  • By Shea, Novembro 3, 2007 @ 10:36 p.m.

    “Prometo que em pouco tempo terei preparada umha partida para fazer de Contacontos no mundo de Gáidil”

    Xa podes contar cun xogador

  • By O Breogán de Gáidil, Novembro 4, 2007 @ 4:28 p.m.

    Desfrútao, Fer! Gracias por tan positivo comentario sobre o xogo! Vémonos calquer día dun lado ou doutro das “pantallas”.

  • By Uz, Novembro 13, 2007 @ 7:33 p.m.

    Disso nada, eu tenho a melhor moça do mundo 🙂

  • By xo, Decembro 17, 2007 @ 5:33 p.m.

    Tambem merquei. Muito bom. Algum pronome mal colocado e algum que outro castelhanismo, porem, muito bom!. Na 2ª edição poderam aperfeiçoa-lo.
    Para o meu ‘pessoal’ gusto pessoal, pouco gore. Gostaria de mais debuxos (ademais do texto e dos debuxos existentes), e que fosem mais gores.
    Permite interrelação cos clásicos, sem demasiado problema (vampiro, mago,…)

    Um 9 (sobre 10, -1 por pouco gore XD).
    Bravo polos autores.

Other Links to this Post