Que falem de “nós”…

Bravo, bravíssimo! Bravo para os que nom sabem analisar!

Os últimos em tirar proveito da falta de capacidade logística e conhecimento som os seareiros da espanholista Rosa Diez e o filósofo-mercenário homófobo Savater. Dim “ter medo” -a eles nom os metem no caldeiro, nem torturam, nem ilegalizam, mas tenhem medo os coitados- e tiram do espaço nos media criado pola cena bem dirigida pola profissional San Gil para dizer as suas parvadas. E agora que venham os irresponsáveis de AGIR a dizer que “qualquer cousa que falem de nós nos media é bom” Paifocos! Bonita prenda para os espanholistas, espaço e pseudo “justificaçom” para se fazerem as vítimas!

Bravo! Bravíssimo!

E que venha alguem a contra-argumentar que no ker de AGIR a gente nom é consciente que organizarem um protesto legítimo sem terem todo bem planificado (os tempos, a logística e a estratégia) é dar material o contrário. Rediola!

  • By Brais, Febreiro 28, 2008 @ 8:36 p.m.

    Nom concordo, certo que AGIR mediu mal, mas que é o que se pode fazer contra dos media espanholistas? Você é conhecido por agir contra os tangallegos, e eu estou a favor, mas nom é também fazer-lhes favores que logo aproveitam com os seus media? Nom há muita diferência aliás da irrisoria potencia mediática dos media galegos e espanhois.

    Dar escusas aos espanholistas? Nom lhes fai falha.

  • By odemo, Febreiro 29, 2008 @ 7:25 p.m.

    Brais, eu critico igualmente as acçons pouco planificadas contra os tangallegos, Como bem dis o espanholismo nom procura escusa para atacar, mas o que nom podemos fazer é darmos mais material.
    Sem base social um projecto nacional nom é viável, e sem saber “jogar” cos media criar umha base social é um trabalho de Sísifo. E nom estou a falar de empregarmos os media espanholistas para crescer em base social, só de saber empregar a informaçom para evitarmos que outros projectos perdam apoios.

  • By yo, Marzo 1, 2008 @ 2:40 p.m.

    No dijimos que tubiesemos miedo sino que los demas os tienen miedo. Ellos no fueron al MAnifiesto porque temen que les hagais algo porque ya se sabe la poca capacidad que teneis para distinguir conceptos y sabes lo que es algo legitimo y bien hecho de lo que no lo es.

  • By odemo, Marzo 1, 2008 @ 6:22 p.m.

    Claro “yo”, ti sabes bem o porque das acçons dos demais. Ains, iluminados…

Other Links to this Post