A por eles, Russia!

Аниме, Россия! Вперед, товарищи! Аршавин, чемпион!

Porque no mundo das selecçons esportivas há umha verdade cada dia mais clara:

Que eu tenho duas selecçons, Galiza e qualquer que jogar contra Espanha

Que neste tema, coma em todos, mais Espanha é sempre menos Galiza. Que o feito da selecçom espanhola e a sua federaçom existirem é a principal pedra no caminho do reconhecimento da nossa selecçom nacional. Que a dialéctica da coexistência cria mentiras culturicidas como o “bilingüísmo harmónico” e que Espanha leva séculos demonstrando que só conhece um jeito de relaçom com outras culturas: a sua colonizaçom e eliminaçom.

E qualquer que discrepar com a ideia da Espanha única e eterna, até nalgo tam superficial como o futebol tem que ver como as suas afirmaçons som queimadas -metafóricamente- na praça pública. Como os políticos bascos e catalans – os galegos nom, calam… – que com humor e sinceridade nom tenhem medo em deixar clara a sua nom simpatia coa equipa espanhola.

P.D.: Toca aturar a prepotência espanhola outra vez mais, mas… Deutschland, Deutschland über alles……

  • By Luís Gonçales Blasco, Xuño 26, 2008 @ 7:08 p.m.

    Pois si. A ver se os russos acabam com eles e nos deixam em paz de umha vez. Dizia o velho Abraira (independentista em Buenos Aires: o inimigo é Espanha, e quanta razom tinha!

  • By O Traveseiro, Xuño 27, 2008 @ 1:52 a.m.

    Ao final imos ter que seguir aturándoos até o domingo… polo menos. A ver se hai sorte e Alemaña lles mete un bo repaso.

    Por certo, que hai unhas semanas tiven un pequeno problema na cachola cando se enfrontaron nun amigable Espanha e os Estados Unidos. Non sabía quen quería que perdese.

  • By Shea, Xuño 27, 2008 @ 11:12 a.m.

    Pasoume o mesmo que comenta O Traveseiro 🙁

    E agora, que a derradeira esperanza son os alemáns non me atrevo a animalos: equipo que animei equipo que perdeu (Suiza, Portugal, Italia e Rusia) Semela que o meigallo o tiña eu e non Carlos. Procurarei non pesar en futbola ata que remate a Eurocopa. 😉

Other Links to this Post