O irresistível encanto das cousas de balde

Passei bastante tempo na véspera e no dia da pátria na carpa de Software livre do Festigal, e também na de Gznacion com Xorna. E nas duas puidem comprovar que o poder de atracçom dos regalos promocionais (ou de qualquer cousa de balde) nom tem límites. Literalmente a gente perde o cú até por umha camisola. Já sei que nom é umha reflexom nova, mas hoje fiquei abraiado.

Hoje pola tarde, após a chuzarrascada nacional,  tivem a primeira experiência de medo ante a massa irracional. Alguem abriu as caixas das camisolas de Mancomun  e um Tsunami de festigaleiros de todas as idades e condiçons saltarom sobre elas, berrando as palavras de ordem programadas para estes eventos: “Dade-me umha pequena para a minha nena” ou “Som de balde? Podo colher duas para… a minha irmá. Durante quase  umha hora um fluxo constante de gente remexia nas caixas na procura da camisola do seu número. Umha lobeira que até atrapaou a umha senhora que cau por umha lipotimia! E eu a chamar umha ambuláncia, levantar-lhe os pés…. E depois o mesmo cos cds das distros de Trisquel. 500 cópias voarom a meia tarde.

À tardinha fum até o stand de Gznacion para estar um pouco com Xorna, e claro… la regalavam sacas promocionais do jornal, e também a ediçom especial em papel. E claro, a gente assaltava sem parar (até a mim, que estava lá de adorno) perguntado se podiam colher duas ou três sacas! E aé cachei umha senhora colhendo 5!  Que eram umhas putas saaaacaaas!

  • By ictioscopio, Xullo 25, 2008 @ 10:35 p.m.

    com essa gente-lura não se faz pais! 😛

  • By Modesto, Xullo 26, 2008 @ 12:34 a.m.

    Eu podo dicir, non sei se con orgullo, que non levei absolutamente nada promocional.

  • By ghanito, Xullo 26, 2008 @ 2:11 p.m.

    eu no GZnación rexeitei coller a saca, porén unha rapaza moi ben feitiña convenceume de que a levara 😉

  • By snob, Xullo 26, 2008 @ 4:52 p.m.

    Eu collín dúas bolsas, pero teño xustificación…

    Precisábaas para poder cargar con todas as cousas de balde que collera nos demáis stands!

  • By O Traveseiro, Xullo 27, 2008 @ 11:47 p.m.

    Se o da lipotimia da señora é certo… que o demo me leve.

  • By Boedense, Xullo 28, 2008 @ 8:39 p.m.

    Eis unha proba de que as cousas de balde teñen o seu engado. “A vaquiña polo que vale”, pero se podemos levar a vaquiña sen pagar nada por ela…¡moito mellor!

Other Links to this Post

  1. chuza.org — Xullo 26, 2008 @ 12:03 a.m.