Vinhetas desde o Atlántico 2008 – Fer gasta quartinhos (outra vez)

Um clássico neste blog -pois esse foi o primeiro post, de quando ainda duvidava coa norma da escrita- é falar da minha experiência na feira do Comic na Corunha. Desta combinei com Gato e Aleph, e pors uns intres conversei com Ghanito e homedareia. Como quase todos os anos puidem passar pouco polas exposiçons -bom estam abertas mais dias, assim que se tenho sorte…- só miramos a de Buckingham (O de Fables),  Solano López,  Étienne Le Roux e Luc Brunschwig.

Depois passeiamos polas casetas e deixei que me recomendassem três títulos para gastar os quartinhos:

Camelot3000 de Mke W. Barr e Brian  Bolland, editado por Planeta. Umha reinterpretaçom futurista do mito artúrico. Já escuitara falar dela, e tinha ganas. Recomendou-mo Javi o da Gata Tola.

Mort Cinder de H.G. Oesterheld e Alberto Breccia ( o filho já me fixera  um gul  hai uns anos noutras Vinhetas desde o Atlántico) , foi também recomendaçom de Javi, e ainda nom sei de que vai exactamente. Hoje pola noite já tenho que mirar.

Partie de Chasse de Bilala e Christin. Recomendaçom de Gato. Dirigentes sovieticos reuinidos para caçar no começo da caida da URSS… tem que estar bem.

-O segundo número em castelam do spin-off de Fables, Jack of Hearts.  Nom sabia que o anterior que mercara era o começo dumha serie, e Jack o nom é o meu personagem favorito de Fables, mas como gosto muito da série original…

Também, e graças ao emprestimo de Aleph, tenho o quarto número dumha série à que estou enganchado pola sua culpa. Mas como tenho que manter a minha imagem de homem crescido nom podo dizer qual e…

Também passeiamos um pouco pola feira do livro velho, e coma sempre topamos muitos títulos mui interesantes (como cultura caspenta, quase sempre): Desde  publicidade anti-semita, passando por todas as publicaçons conspiranoicas dos 70-80 e obras anti-soviéticas publicadas por Acçom Católica…

  • By ghanito, Agosto 19, 2008 @ 1:14 a.m.

    Camelot 3000 gustoume cando a lin (hai mais anos dos que me permite confesar a miña apariencia xuvenil 😆 ) e mort cinder mola moito, penso que te ha gustar, xa me dirás.
    O jack de fábulas é unha lectura moi entretida, estou enganchado a ese universo. E Mr. Buckingham fixome un debuxo estupendo o día que nos vimos.

Other Links to this Post