Este blog já tem três anos…

Reparei hoje que este blog cumpliu hai dous dias os três anos de vida, com publicaçom quase continuada. Já ultrapassei, aliás tripliquei, a vida meia dos blogs – google diz que é um ano- e a morte do blogomilho todo. O normal nestes aniversários é reparar no muito que mudarom as cousas desde o primeiro post -até mudei a norma, para bem claro!- as boas cousas -como topar a pessoa coa que quero passar a minha vida- e as nom tam boas -muitas ou poucas segundo tenha o dia-  mas cuido que para isso está o histórial do blog.

Isso sim, em três anos nom conseguir fixar para que caralho tenho um blog. Escrevo o que me peta, sem muito critério nem muita uniformidade. Falo de ciências, das minhas tonterias pessoais ou de cine, língua ou literatura. E de muitos outros temas, repito, sem critério nem interno nem externo. E ainda nom sei como alguem pode perder o tempo a ler as minhas parvadas. Por isso cuido que agradecer aos meus poucos leitores o seu esforço -costante ou nom, isso nom o sei- para aturarem as minhas parvadas. Obrigado!

  • By L.Q.B., Agosto 22, 2008 @ 8:11 p.m.

    😛
    De nada, filho, de nada. A nossa paciencinha nos custa, pero bueno 😛

  • By paideleo, Agosto 23, 2008 @ 7:49 p.m.

    Noraboa por este aniversario !.
    O tempo pasa e non é doado manter un blogo vivo.
    Non tés que agradecer nada, é un pracer ler muitos dos teus posteos.

  • By ghanito, Agosto 25, 2008 @ 6:35 p.m.

    Para aguantar tantos anos hai que roelos!

    Parabéns!

  • By feiranta, Agosto 25, 2008 @ 7:45 p.m.

    e vas seguir? Eu pido un post das túas frikiadas, e que o outro día estiven pensando en ti -;)- e molaba. En plan o dos autocolantes que pejabas enriba dos outros autocolantes, a túa teima de explicar cuántica camiñando pola rúa… Non sei. Cousas mediáticas que axuden a seguir intentando comprender o que che pasa pola cabeza 😀

    Parabéns, por certo

  • By llik, Agosto 27, 2008 @ 3:29 p.m.

    Noraboa polos tres anos, e “keep on walking!”

  • By Uz, Setembro 1, 2008 @ 7:23 p.m.

    Muuuuitos parabéns!!!

    E já que gostas de que che corrijam as gralhas… “vida média” 😉

Other Links to this Post